3261
Stichting Fonds ter bevordering ener Liberale Protestantsche Godsdienstprediking te Oosterbeek
Inleiding
laatste wijziging 05-01-2024
69 beschreven archiefstukken
1 gedigitaliseerd
totaal 14 bestanden
Inventaris
1. Stukken van algemene aard
Jaarverslagen, 1894-1999.
N.B. Het was van oudsher niet gebruikelijk dat door de secretaris van het fondsbestuur een jaarverslag werd samengesteld. De financiële gang van zaken werd geheel afgelezen uit de jaarcijfers van de penningmeester, terwijl voorts in de notulen van de bestuursvergaderingen het overige voldoende vastgelegd werd geacht. In de jaren rond 1970 werd met de Kerkenraad afgesproken om ter bevordering van de goede samenwerking jaarverslagen en notulen, alsook de jaarrekeningen uit te wisselen. Pas vanaf 1970 stelde ook de secretaris een jaarverslag op.
N.B. Het was van oudsher niet gebruikelijk dat door de secretaris van het fondsbestuur een jaarverslag werd samengesteld. De financiële gang van zaken werd geheel afgelezen uit de jaarcijfers van de penningmeester, terwijl voorts in de notulen van de bestuursvergaderingen het overige voldoende vastgelegd werd geacht. In de jaren rond 1970 werd met de Kerkenraad afgesproken om ter bevordering van de goede samenwerking jaarverslagen en notulen, alsook de jaarrekeningen uit te wisselen. Pas vanaf 1970 stelde ook de secretaris een jaarverslag op.
3261 Stichting Fonds ter bevordering ener Liberale Protestantsche Godsdienstprediking te Oosterbeek
Inventaris
1. Stukken van algemene aard
Jaarverslagen, 1894-1999.
N.B. Het was van oudsher niet gebruikelijk dat door de secretaris van het fondsbestuur een jaarverslag werd samengesteld. De financiële gang van zaken werd geheel afgelezen uit de jaarcijfers van de penningmeester, terwijl voorts in de notulen van de bestuursvergaderingen het overige voldoende vastgelegd werd geacht. In de jaren rond 1970 werd met de Kerkenraad afgesproken om ter bevordering van de goede samenwerking jaarverslagen en notulen, alsook de jaarrekeningen uit te wisselen. Pas vanaf 1970 stelde ook de secretaris een jaarverslag op.
N.B. Het was van oudsher niet gebruikelijk dat door de secretaris van het fondsbestuur een jaarverslag werd samengesteld. De financiële gang van zaken werd geheel afgelezen uit de jaarcijfers van de penningmeester, terwijl voorts in de notulen van de bestuursvergaderingen het overige voldoende vastgelegd werd geacht. In de jaren rond 1970 werd met de Kerkenraad afgesproken om ter bevordering van de goede samenwerking jaarverslagen en notulen, alsook de jaarrekeningen uit te wisselen. Pas vanaf 1970 stelde ook de secretaris een jaarverslag op.
laatste wijziging 17-11-2014
laatste wijziging 05-01-2024
69 beschreven archiefstukken
1 gedigitaliseerd
totaal 14 bestanden
Kenmerken
Datering:
1894-1999
Auteur:
Stichting Fonds BLPGO Oosterbeek, A.E.M. van den Berg
Categorie:
laatste wijziging 05-01-2024
69 beschreven archiefstukken
1 gedigitaliseerd
totaal 14 bestanden