Menu

De chat is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 13:00 en 16:00 uur. Is de chat offline? Stel uw vraag via ons contactformulier.

Bezoekers geven het Gelders Archief een 7,9. Dat is hoger dan het landelijk gemiddelde (7,7) en ruim hoger dan twee jaar geleden (7,6). Dit blijkt uit de landelijke bezoekersenquête waaraan het Gelders Archief in september en oktober 2015 deelnam: de Kwaliteitsmonitor, een initiatief van Archief 2020.

Snelheid en ongevraagde steun
De respondenten geven het Gelders Archief onder meer een hoger cijfer dan gemiddeld voor de snelheid waarmee op een verzoek wordt gereageerd en de mate waarin een vraag wordt beantwoord. Ook over de telefonische bereikbaarheid tonen de bezoekers zich tevreden. Daarnaast blijken de respondenten positief te zijn over hun studiezaalbezoek. De ongevraagde steun die de studiezaalmedewerkers van het Gelders Archief geven, wordt bovengemiddeld gewaardeerd. Bezoekers vinden de levertijd van bestellingen (foto's, fotokopieën) wat aan de lange kant.

Landelijk deden 35 archiefinstellingen en 2.763 respondenten mee aan de enquête. 144 respondenten vulden een enquête over het Gelders Archief in.

Zeer verheugd
Wij zijn zeer verheugd over de beoordeling die onze bezoekers ons hebben gegeven! De afdeling Publiek gaat de uitslag van de enquête binnenkort uitvoerig bestuderen en bespreken. De punten die voor verbetering in aanmerking komen, worden op de website gepubliceerd.